erikmarleen.reismee.nl

Van Miami naar Naples

Vandaag vroeg opgestaan om de huurauto bij AVIS op te halen. Het hotel ligt gelukkig dichtbij de luchthaven. Er is echter een ongeluk gebeurt op de N836, North. Zodra wij de auto hebben opgehaald, een prachtig witte mercury, rijden we weer langs ons hotel.

Nadat we de snelweg op willen draaien, blijkt deze afgezet te zijn, het betreft hier helaas de N836 met een groot ongeluk... nog maar een keer proberen dus.

Na 3 keer rond het hotel gereden te zijn, hebben we 10 kilometer gereden waar we een uur over hebben gedaan... niet erg opgeschoten dus.

Uiteindelijk komen we om ongeveer half twee in het prachtig Naples aan. We zijn eerst even in het hotel geweest om daarna naar een mall te gaan. Hier hebben we even rondgekeken en zijn daarna naar de venetian village geweest. Dit is een mooi winkelcentrum, maar niet echt de spullen die wij normaal kopen.

Van hieruit nog even naar het strand geweest, dit is echt een prachtig stukje Naples. Als laatste hebben we een uurtje bij het zwembad van het hotel in de zon gelegen.

's Avonds hebben we gegeten in een leuk klein restaurant (Bha! Bha! Bistro' met een perzische keukenaan de847 Vanderbilt Beach Road, Naples

Aantal miles gereden: 150

Hotel: Hampton Inn - 3210 Tamiami Trl N, Naples