erikmarleen.reismee.nl

Koud in de woestijn!

Bij een bezoek aan Las Vegas hoort ook altijd een bezoek aan een outlet, voordat we hier naartoe gaan,gaan we eerst zonnen. Het is lekker rustig bij het zwembad, dus kunnen we een lekker plekje uitzoeken. We blijven tot een uur of 12:30 bij het zwembad om daarna even te lunchen en dan naar de outlet te gaan.

Het vreemde van het weer de afgelopen dag is, dat er rond een uur een wind opsteekt en er wolken verschijnen en dat het gewoon koud wordt en dat in de woestijn!

We hebben hier dus ook 'last' van bij de outlet, we zijn niet goed op deze 'kou' gekleed. Na een tijdje wordt het dan echt tijd om naar het hotel te gaan om een beetje op te warmen.

Voor we hier naartoe gaan,gaan we eerst naar Walmart (de supermarkt) om eten voor de avond te halen. We koken zelf omdat we deze avond naar Tiësto in Hakasan (bij MGM) gaan. Een beetje rust voor het feest is ook wel lekker. Het feest begint om 23:00. Je moet wel voor 00:00 binnen zijn, anders zijn de kaartjes niet gegarandeerd.

We vertrekken om 22:40 naar MGM, rond 23:10 zijn we bij Hakasan, nog een beetje lastig om de goede rij te vinden om binnen te komen, maar uiteindelijk zijn we binnen. De volumeknop staat goed hard en Tiësto is nog in geen velden of wegen te bekennen.

Er is eerst een voorprogramma, waarna de master himself rond 01:30 gaat draaien. Het dak gat er meteen vanaf, de Amerikanen die aanwezig zijn gaan helemaal los. Mooi om een keer mee te maken, rond 03:30 taaien wij af en gaan terug naar het hotel. Rond 04:30 zijn we in ons hotel en gaat het licht vrijwel direct uit.

Geslapen bij: Hilton Grand Vacation on the Strip ****

Gegeten bij: zelf gekookt ****

Gereden: 29,6 km (in uren 1:47)

Gelopen: 9,8 km