Ritje met de seascreamer

Wederom een hele mooie dag vandaag, meest zonnig en rond de 33 graden. Vandaag op het staat 'dolfijnen' kijken op het programma. Hiervoor moeten we een 3 kwartier westelijk rijden richting de badplaats Clearwater.

Vanwege dat het weekend is, gaan we iets weg, mogelijk is het iets drukker dan normaal. Als je in de buurt van de stad Clearwater komt, zie je aan alle kanten water en mooie huizen staan.

Eenmaal in de buurt van de kust wordt het druk, bij de kust aangekomen is het zoeken naar een parkeerplaats. Na een korte zoektocht parkeren we de auto in de parkeergarage van een hotel.

We hebben nog een uur voordat de boot voor het dolfijen kijken vertrekt, nog even een korte wandeling langs het strand aan de Golf van Mexico.

Om 14:00 vertrekt de 'grootste' speedboat van de wereld uit de haven. Eerst nog een korte tocht langs grote huizen aan de haven van Clearwater (van Lisa Presley, de eigenaar van Outback Steakhouse en een lottowinnaar). Daarna op naar de Golf van Mexico).