erikmarleen.reismee.nl

Richting Orlando

Deze morgen redelijk vroeg vertrokken uit het fijne Tampa richting Orlando. Dit is iets meer dan een uur rijden. Helaas is het niet zo een mooie route, er is niet zoveel te zien, maar het uur is zo voorbij. We hebben een hotel vlak bij de parken van Disney en Seaworld.

We zijn rond kwart over twaalf bij het hotel, rond een uur rijden we richting 'The Mall at Millenia' (adres: 4200 Conroy Rd, Orlando, Florida). Dit is een mooie grote mall met veel bekende winkels.

Rond half vijf zijn we weer terug in ons hotel, daar gaan nog even van de zon genieten bij het zwembad om daarna te vertrekken naar Disney Downtown. Je staat echt verstelt van het aantal mensen dat hier rondloopt. Er is veel entertainment en er is enorm veel te koop, echt alles wat je maar kunt bedenken dat met Disney te maken heeft.

Vanuit Disney zijn we terug gereden naar de Millenia Mall om bij de Cheescake Factory te eten, hier kun je altijd lekker eten en is echt een aanrader! Verjaardag vieren kun je er ook leuk!

Als laatste vandaag nog even dit verslag getypt, morgen weer een mooie dag, een bezoek aan Seaworld.

Laatste nieuws betreft de SpaceShuttle, deze zal niet eerder dan 8 mei 2011 vertrekken.

Aantal miles gereden: 120

Overnachting: Hilton Garden Inn Lake Buena Vista @ 11400 Marbella Palm Court