erikmarleen.reismee.nl

Start honeymoon

Het is hier nu 17:15 (in NL is het nu 2:15), hebben dus al een lange dag er op zitten. Vandaag is rond 10 uur onze honeymoon begonnen. We zijn opgehaald en naar Schiphol gebracht om daar met vlucht KL681 naar Vancouver mee te komen.

Net rond 13:00 kregen we te horen dat we met de vlucht mee konden, dat was goed nieuws want het vliegtuig zat erg vol.

De vlucht duurde ongeveer 10 uur en was 7730 km gevolgen. Tijdens de vlucht nog een collega tegen gekomen die 2 weken naar Canada gaat en een weekje naar Hawaii.

In Vancouver aangekomen hebben we heel lang op onze koffers gewacht, maar deze komen niet op band 23 (zoals het bord aangaf), maar bleek nadat we hadden nagevraagd op band 35 (oversized luggage)?? beetje raar.

Na de baggage eindelijk te hebben opgehaald, zijn we naar Avis gegaan en hebben we de auto opgehaald. Deze keer is het een Crysler 300D, hier heb ik al een paar keer in willen rijden en nu is het dan zover. We zitten nu in ons hotel en gaan zo even naar Yaletown om rond te kijen en even een Starbucks op te zoeken.

Daarnanog even een hotel boeken voor morgen in Whistler en dan lekker slapen....

Hotel: Best Western Plus Downtown Vancouver

Jan Vink

Luitjes veel plezier dikke knuffel XXX