erikmarleen.reismee.nl

Stanley Park en observation tower

Vandaag eerst op zoek gegaan naar een lekker ontbijtje, dus geen scrabbled eggs met worstjes en spek. Via internet uitgekomen bij 'Terra Breads'. Een leuk bakkerij cafetje iets buiten 'downtown' Vancouver. Hier hebben we heerlijk ontbeten. Na het ontbijt zijn we naar Stanley park gegaan, hier hebben we een halve dag rond gereden. We hebben de bekende totem palen gezien, de grote bomen, Lions Gate Bridge en Siwash rock. Heel erg leuk, zo een park zouden ze ook bij ons in de buurt moeten hebben. Na het Stanley park bekeken te hebben, zijn we naar de stad gegaan, hier wilde we eerst gaan shoppen. Maar de 'shopping malls' waren al dicht. We zijn hierna eerst cupcakes gaan halen en hebben deze bij Starbucks opgegeten, de cupcakes hier zijn echt heel lekker!!!! Vanuit Starbucks zijn we naar de haven gelopen, hier hebben we de cruise terminal bekenen en konden we Stanley park van de andere kant bekijken. Iets van de cruise terminal staat de observation tower. Deze toren is een meter of 150 hoog, vanuit hier kan de aardig goed de stad overzien. Na de stad vanuit alle hoeken op de foto gezet te hebben zijn we op zoek gegaan naar een restaurant om te gaan eten. We zijn uitgekomen bij 'Mosaic grille' boven hotel Hyatt Vancouver. Hier hebben we hier gegeten, geen vette hamburgers met cola, maar een lekkere 'ling cod' met 'red gewurztraminer' met andere woorden een lekker stukje vis met een goed glas witte wijn. Morgen op naar Honolulu..... Hotel: Best Western Plus Downtown Kilometers gereden: 40 Kilometers gelopen: veel

DINY en JAN

Hoi meneer en mevrouw Zwart. Wij volgen jullie tijdens jullie huwelijksreis. Fijn dat alles goed gaat en dat jullie genieten. We zijn alweer nieuwsgierig naar jullie volgende bericht. Ook andere van de familie blijven ook op de hoogte van jullie belevenissen. Groet en kus van ons. D & J.