erikmarleen.reismee.nl

Shoppen en vliegen naar Ohau

Vandaag eerst weer even naar Terra Breads geweest om lekker te ontbijten. Daarna, shoppen in de 'Royal Centre Mall' aan de Georgia Street. We hebben vandaag tot 15:10 (het is nu 9:32), dan moet de auto ingeleverd worden. Om 18:00 vliegen we naar Honolulu. Daar komen we om 21:09 aan, het is dan eigenlijk 00:09 (we hebben weer 3 uur tijsverschil). De 'Royale Center Mall' is dus helemaal niets aan, een paar ondergrondse winkels. Hier waren we zo weer weg. Omdat het ondertussen al rond 11 uur was, hebben we nog maar een keer cupcakes gehaald en zijn deze bij de Starbucks met een kop koffie/thee gaan opeten. Daarna zijn we nog naar de haven toegelopen en daar liepen we toevallig tegen de 'fakkels' aan die zij gebruikt om de Olympische Spelen 2010 te openen. Voor de rest is er weinig terug te zien van dit evenement, althans in Vancouver. Rond 13:30 zij. We terug naar ons hotel gegaan en hebben we de koffers opgehaald. Daarna zijn we naar de luchthaven gereden. Geen file en het inleveren van de auto liep voorspoedig (bye bye Crysler 300D), dus waren we ruim op tijd op de luchthaven. Nog ruim 3 uur te gaan. Na inchecken, je komt bij de luchthaven van Vancouver na het inchecken direct op Amerikaans grondgebied?! hebben we nog een beetje rongekeken in de shops, hebben we nog iets gegeten en daarna konden we inchecken voor DL7136 naar Honolulu. Heerlijk 6 uur vliegen in een 737, waarbij overigens nog wel redelijke beenruimte was. Tijdens de vlucht krijg je geen eten, wel 2 kleine glaasjes drinken.... hier moet je het dan maar mee doen.... Rond 00:00 Canaadese tijd landen weop Honolulu, het is hier dan 21:00 enhet is al donker en niet eens zo heel erg warm. Nog even met de shuttle bus naar het hotel om morgen de huurauto op te halen. Hotel: OHANA Honolulu airport hotel Eten: McDonalds luchthaven Vancouver Kilometers gereden: 40

Simon en Truus

Zo ,jullie beleven nogal wat . En de reis is nog lang niet voorbij . Veel plezier op jullie volgende bestemming