erikmarleen.reismee.nl

Wakker worden op Hawaii en bezichtiging Pearl Harbor

We zijn net wakker en klaar om de huurauto op te halen, dan gaan we downtown Honolulu in, op zoek naar ons hotel. We zij van een zwarte - naar een witte Crysler 300D gegaan, weet ik in ieder geval hoe ik de auto moet rijden. Zijn vanuit de autoverhuur direct naar 'Pearl Harbor' gereden, dit is minder dan 10 minuten rijden. Natuurlijk reden we eerst naar de 'militairy compound' waar alleen militairen en oud gediende heen mogen. Dat krijg je als je braaf de TomTom volgt.... gelukkig was deze Amerikaan heel vriendelijk en vroeg mijn rijbewijs, waarna ik een half rondje moest rijden (waarna ik mijn rijbewijs weer terug kreeg) om vervolgens op de goede weg uit te komen zodat we naar het bezoekerscentrum van Pearl Harbor konden rijden. Pearl Harbor is echt Amerikaans opgezet, allerlei mogelijkheden om te bezoeken en geld te verdienen voor het 'natonal parc'. Wij kiezen voor een bezoek aan de USS Missouri battleship en de onderzeeer USS Bowfin. Zo'n battleship is toch wel enorm indrukwekkend, zo enorm groot en zo overmachtig. Er kunnen 5000 manschappen op verblijven, dat zie je ook wel aan het aantal slaapplaatsen en keukens. De onderzeeer daarentegen is enorm klein, alles is heel krap en benauwend, wel leuk om gezien te hebben. Na alles gezien te hebben zinn we naar ons hotel gereden, en kregen we eindelijk Hawaii te zien zoals we het verwachten, aan de prachtig blauwe ocean met witte stranden. Het hotel heeft een prachtig uitzicht over de oceaan. Na het inchcken even aan het zwembad gelegen om daarna naar Ana Anoma Mall te gaan en hier vervolgens ook bij een restaurant te gaan eten. Hotel: the Modern Hotel Miles gereden: 13 Gegeten bij:

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!