erikmarleen.reismee.nl

Op naar Maui en naar Lahaine

Vandaag vroeg opgestaan (5:30) met een 'wake-up call' het hotel. We vliegen om 8:58 naar Maui, een vliegreis van wel 32 minuten. We zijn er dus al om 9:30... hebben we daar nog de hele dag. Lekker in de zon en genieten op het eiland. Het is toch wel mooi, een half uurtje vliegen. Opstijgen, 5 minuten horizontaal en dan weer dalen... en je bent op Maui. De douane door en de koffers komen als van de band af rollen, heerlijk zo soepel allemaal. De huurauto is deze keer een Ford (foto Maui), met een half uurtje langs de kust rijden zijn we bij ons hotel. Helaas (het is rond 11:00) kunnen we nog niet inchecken. Na wat onduidelijkheden krijgen we een kamer met perfect zeezicht, want 'it al about seeview' (wat volgens meneer van het hotel eerst niet kon vanwege prijsverschil?).... we kunnen om 15:00 inchecken We zijn hierna een rondje hotel geweest en zijn daarna naar Lahaina stad geweest, een klein zee dorpje met allemaal kleine winkeltjes en restaurantje. Na bezichtiging Lahaine, zijn we weer naar hotel gereden en hebben we ingecheckt. Een ding klopt, de kamer heeft een adembenemend zeezicht en daar geniet ik tijdens dit schrijven wederom van (ook een foto bij Maui). De rest van de middag hebben we bij het zwembad gelegen, waarna we 's avonds in het naast gelegen Whalers Village hebben gegeten bij -volgens Tripadvisor- het nummer 1 restaurant van de omgeving. We moesten ongeveer een uurtje wachten voordat we konden eten (is overigens bij alle restaurants in de buurt zo) en hebben inderdaad lekker gegeten. Ze hebben ook een heerlijke cocktail hier, de Lava cocktail!! Hotel: Westin resort and spa Miles gereden: 18 Gegeten bij: Hula Grill Kaanapali

Maryann & Jan

Wat een straf moeten jullie toch ondergaan hhahaahha Nou weet in ieder geval dat het hier stormt.
In Montfort een kleine orkaan !!! Nu net 13 C de kachel aan dus ik zou heel lang bijboeken !!! dikke knuffel XXX en nog veel plezier.