Snorkelen en laatste dag Hawaii

Vandaag is de laatste dag Hawaii op het eiland Maui. We vliegen om 20:14 naar Ohua om van daar door te vliegen naar Las vegas. Daar komen we de volgende dag om 7:00 's morgens aan. Ik wilde heel graag snorkelen op Hawaii, dit achijnt heel mooi te zijn. Het enige dat we bij het hotel konden vinden was een zeiltocht met een catamaran inclusief warme lunch en snorkelen in een 'preserved Marine Bay'. Deze tocht is van 11:00 tot 15:30, aangezien we om 17:00 naar het vliegveld willen rjden hebben we even goed nagedacht of we deze zeiltocht wel moesten doen. Uiteindelijk hebben we de zeiltocht geboekt en hebben er beide geen spijt van.... Een prachtige zeiltocht (motorisch) over de oceaan, daarna een uurtje snorklen en prachtige vissen en koraal zien en daarna een heerlijke warme lunch... Om vervolgens met de zeilen geheven terug te zeilen. Rond 15:30 zij. We terug, kunnen dan douchen in een 'fresh up' kamer en gaan vervolgens naar de luchthaven voor vlucht 4 en 5... daarna zijn we in Vegas