Een verloren dag

Vandaag om 7:30 opgestaan, terwijl we om 1:30 in bed lagen, lekker kort nachtje dus. We hebben even ontbeten in de H2O bar en zijn daarna richtng vliegveld gegaan. Daar waren we mooi op tijd, het vliegtuig had vertraging, dat wist Delta al de dag ervoor?! Hebben we nog nooit mee gemaakt....

Op vliegveld was gratis WiFi en stond de TV op NED-GER, dus konden we de wedstrijd kijken...en kon ik tot aan take-off naar Radio 1 luisteren tot op 5 minuten van het einde... heb niet veel gemist.

Vandaag zijn we eerst naar Salt Lake City (1h23m vliegen) gevlogen (vlucht 6) en vandaar naar Orlando (4h03m vliegen), waar we rond 23:30 aan kwamen. Taxien duurt hier net als op SPL behoorlijk lang, ongeveer 20 minuten. Tijdens het taxien zien we dat het hier gehoost heeft, er liggen overal plassen water. Na het uitstappen en koffers ophalen zijn we naar Avis gegaan om de auto op te halen, deze keer een upgrade die niet door mij is uitgezocht... deze zal ik nog even bij de foto's plaatsen (is een leuke auto!!).

Daarna naar hotel gereden waar we ongeveer om 1 uur in de nacht aankwamen, voor ons gevoel was het 10 uur (door het reizen hebben we -3 uur tijd verschil), rond 2 uur zijn we nog niet in slaap gevallen, een erg korte nacht dus.....

Miles gereden: 10
Gegeten bij: Delta Airlines
Hotelovernachting: Hampton Inn Orlando Florida Mall
Miles gevlogen: 640 + 1931 = 2571 (4113,6 km)