erikmarleen.reismee.nl

Dytona International Speedway

Na het ontbijt gaan we richting de oostkust om een naar Dytona (beach) te gaan. Het is ongeveer 1 1/2 uur rijden.de route naar Dytona is niet echt een heel leuke route, er is niets leuks omderweg te zien. We brengen natuurlijk een bezoek aan de 'Dytona International Speedway'!! Hier gaan maken we een tour over de binnenkant van de racebaan, dit is echt enorm groot!! Dit hadden we niet verwacht, er is van lles aanwezig aan de binnenkant van de racebaan. Diverse fanzones, pitboxes, brnadweerkarzene, ziekenboeg, waterreservoir, eliteclubgebouw et cetera.. we hbben geluk want ze zijn aan het oefenen met racewagens, is echt wel erg mooi om te zien en te horen... Na de 'speedway rijden we nog even naar Dytona Beach, heir mag je met de auto op rijden, maar dat doen we toch maar niet, wel gaan we even op het strand kijken. Het zand is hier prachtig wit en de zee is onstuimig, her staat een goede wind en het is niet echt zonnig. Heirna weer 1 1/2 uur naar Orlando rijden. Miles gereden: Gegeten bij: Calafornia Pizza Kitchen Hotel: Hilton Garden Inn - Lake Buena Vista