erikmarleen.reismee.nl

Adventure Golf

Bij het Park Whopper ticket dat we van Disney hebben gekocht, zit ook toegang tot een van de 'bijkomende parken' inbegrepen. Deze keer hebben we voor 'Adventure Golf' gekozen. Dit is een midgetgolfvaan met allemaal attracties per baan en Disneyfiguurtjes. Het betreft 18 holes, waar we toch nog bijna 2 uur over doen en in een behoorlijke hitte, dat is nog wel even een extra handicap. We scoren dan ook ver boven het gewenste aantal slagen.... Na deze ontspanning, gaan we de naar de 'outlet mall' van Orlando, waar het enorm druk is vanwege het feit dat het zondag is. We willen nog een paar dingen hebben en gaan even kijken of dat hier te vinden is. Wat wij zo vreemd vinden is dat er heel veel mensen met een koffer of een trolley in de 'outlet mall' lopen?? Waarschijnlijk vullen ze deze helemaal met kleding en als de koffer vol is, dan is het einde winkelen!! Moeten wij ook maar eens doen (hebben we ook een weegschaal er bij nodig, anders hebben we teveel gewicht als we gaan vliegen). Rond 19:30 zijn we bij het hotel, nog even opfrissen en dan gaan we nog een keer eten in Downtown Disney, deze keer bij de Italiaan 'Portebello'. Voor de liefhebber van klasieke muziek, stond op het plein van de ingang nog een aantal muziekanten onder de naam 'Nova Era'' op te treden. Miles gereden: ongeveer 40 Gegeten bij: Portebello Hotel: Hilton garden inn - Lake Buena Vista