De reis naar het vaste land

De dag staat weer in het teken van vliegen, dit maal 6 uur. Om van Honolulu naar Seattle te komen. We vliegenom 14:00dus hoeven niet vroeg op te staan en kunnen rustige ontbijten, met mooi uitzicht over de stad.
We zijn vroeg op de luchthaven, doordat een open luchthaven is (geen ramen en weinig muren, wel balustrades), kun je lekker genieten van de zon als je naar de activiteiten op de luchthaven kijkt.
Iets over tweeën zitten we in de lucht en komen rond22:00in Seattle aan (2 uur tijdsverschil). Toch grappig als je aan boord van een Delta vlucht van Honolulu naar Seattle een trolley ziet die is gemaakt door de firma Driessen uit Nederland....
Op de luchthaven van Seattle aangekomen blijkt het inderdaad koud te zijn, zo rond de 5 graden. Zijn we van 27 graden naar 5 graden gegaan, wel een erg groot verschil. Een ander apart iets in de staat Washington is dat je je voor de auto extra moet verzekeren voor onverzekerden automobilisten en motorrijder die een ongeluk met jou kunnen maken... gekker kan bijna niet ....