erikmarleen.reismee.nl

Eerste tekenenen van Indian Summer

Vandaag begint de reis echt, gisteren was de hele dag nodig om op de bestemming te komen. We rijden vandaag van Milford in Connecticut naar Lake George in New York. Een lange rit die door diverse staten gaat.

Vanuit Milford rijden we eerst naar Litchfield gereden een leuk pittoresk dorpje waar je onderweg al heel goed de aanwezigheid van de Indian Summer merkt. De bomen hebben alle kleuren die bij het verkleuringsproces horen, groen, geel, oranje, rood en vuur rood, tot soms roze. Prachtig om de bomen in deze kleuren te zien. Onderweg rijden we langs Waterbury en Hardfors waren mooie kerken staan, veel mooier dan we in eerdere reizen door de Verenigde Staten hebben gezien.

Na Litchfield gezien te hebben rijden we via Machattuses naar Vermont aan de rand van de Green Moutains. Om vervolgnes richting Jamaica te rijden, dat midden in de Green Moutain ligt. Vanuit hieruit is het de bedoeling om de Stratton berg op te rijden, de route hierna naartoe is heel mooi door alle bomen die volop in kleur staan op deze route. Helaas heb ik in de berekening van rijd geen rekening gehouden met het feit dat je hier 1 ,5 uur op moet rijden en ook weer er af, dus wordt deze rit overgeslagen, het is namelijk al rond vijf uur. We rijden van hier door de green mountains met helaas heel wat regen naar Lake George om daar rond 19:00 aan te komen.

Geslapen bij: Hilton Garden Inn at Milford***

Gegeten bij: The Log Jam Restaurant at Lake George****

Gereden: 365 km

Gelopen: 5,3 km

* - ***** onze beoordeling van 1 tot 5 sterren. Van slecht tot uitstekend

Bram en Henny

Wij wensen jullie een hele fijne vakantie.
Groetjes, ook aan je ouders Erik.

Peter van der Molen

Goed de eerste teken te zien, dat jullie goed zijn aangekomen en onderweg zijn. Heel fijne vakantie, hier op kantoor alles onder controle, no worries!
Peter