De route naar Amsterdam

De route gaat via de randen van het Adirondack Park (waar we over twee dagen doorheen rijden) naar het plaatsje Amsterdam. Dit kun je als Nederlanders natuurlijk niet voorbij laten gaan. Het binnen rijden is leuk, je ziet een leuk plaatsnaambord met de Nederlandse trots 'de Molen'. Eenmaal in het centrum van Amsterdam valt het tegen, geen leuke restaurantjes om te eten of iets te drinken (of we hebben het niet gevonden).

We rijden dus door over de Interstate 95, zo'n 140 km om in Syracuse aan te komen. We installeren ons in het hotel en rijden vervolgens naar een paar bezienswaardigheid om een paar foto's te mKen en ontmoeten bij de Most Holy Rosary Church dominee Frank, die ons alles verteld om het glans-in-lood raam in zin kerk met de 12 apostelen en de 25 gesneuvelde in zijn gemeenschap tijdens de Tweede Wereld Oorlog.

Als laatste vandaag gaan we naar de mall Destiny USA om te shoppen, helaas hebben ze niet alle winkels die we zoeken, maar slagen toch enigzins.