erikmarleen.reismee.nl

Maple siroop en Kancamagus route

White River Junction verlaten we weer snel, hier is niet veel aan. Het hotel was ook geen succes, de airco maakte een hoop herrie en zorgde voor de nodige vermoeidheid.

Vandaag staan de White Mountains op het programma, maar eerst gaan we naar een bak- en kookwinkel, waar de nodige spullen worden gekocht. Van hieruit rijden we 30 minuten naar een kaas en maple siroop boerderij in Pomfret. Hier proeven we de nodige kazen en siroop soorten en natuurlijk worden er een aantal gekocht.

Van hieruit gaat de route via Orford naar Lincoln waar het begin van White Mountain Kancamagus Highway is. Hier gaan we eerst lunchen en de tank vol gooien, dit is altijd een plezier met een liter prijs van rond de $ 0,60.

Hierna rijden we de Kancamagus route naar Conway waar we overnachten. Een hele mooie route van 38 miles met prachtige uitzichtpunten en een behoorlijke kou boven op de berg, zo ongeveer 8 graden, maar de gevoelstemperatuur is zeker lager.

Uiteindelijk komen we in het donker in Conway aan, dus kunnen we niet meer zien waar we terecht zijn gekomen...

Geslapen bij: Hampton Inn & Suites White River Junction ***

Gegeten bij: Moat Mountain ***