erikmarleen.reismee.nl

Naar Boston (met de trein)

Het is vandaag een keer een korte rit, in ongeveer 2 uur naar Haverhill in massachusetts. Onderweg stoppen we een paar keer om foto's te maken en zijn hierdoor rond 13:00 op onze bestemming. Het doel is om vandaag door te rijden naar Boston, echter adviseert de hotelmedewerker ons met de trein te gaan om parkeerproblemen te voorkomen. Heel makkelijk via de T(rain) & park, zo op weg naar Boston.

De werkelijkheid is net even anders, een kaartje krijgen is al niet zo makkelijk, geen automaat en loket voor kaartjes te bekennen op het station. Het blijkt dat kaartjes worden verkocht in de parkeergarage aan de overkant van het spoor. Aangezien er ook geen timetable aanwezig is, vragen we wanneer de eerste trein van Haverhill naar Boston rijd, dit blijkt nog één uur en veertig minuten te duren!! Uiteindelijk dus een slecht idee van de hotelmedewerker.

We gaan dus toch met de auto naar Boston, het parkeren is niet zo een groot probleem en zijn rond 14:15 in Boston. Om een deel van de bezienswaardigheden te zien lopen we de freedom trail. Een mooie route door een deel van de stad. Rond schemering zijn we terug bij de parkeergarage en rijden we naar de Burglington mall om te gaan eten.

Geslapen bij: Hampton Inn & Suites in Conway ***

Gegeten bij: Cheesecake Factory in Burglinton ***