erikmarleen.reismee.nl

Startnummer ophalen en relax dagje

Een dag voor de Disneyrun kan het startnummer worden opgehaald bij ESPN world. Zoals altijd in Amerika is de organisatie perfect geregeld, een korte rij, maar dan ben je binnen.

In het HP complex, wordt ge begeleidt naar de stand waar je je startnummer kan afhalen, daarna nog een deelname t-shirt. Daarna denk je te kunnen vertrekken, maar zo werkt dat in hier niet, je wordt vriendelijk begeleidt naar de verkoop van allerlei artikelen die aan de Disneyrun zijn gekoppeld.

Hier koop ik natuurlijk ook iets, want wie doet dat nu niet :-) Buiten aangekomen, blikkt dat je op de foto kunt met BB8, waarvan wij niet wisten wie dit is. Wij dachten aan een bekende renner, niets is minder waar, het betreft een karakter uit Star Wars films (lekker kenners zij wij :-( dus). Hier gaan we dus geen uur op wachten.

Op de weg naar de auto komen we nog een aantal Clone troopers tegen waar iedereen graag op de foto mee wil, dit wordt echter niet toegelaten.

We rijden terug naar het hotel en lunchen daar en gaan even lekker zonnen bij jhet zwembad. Rond een uur of vier kleden we ons om, om te gaan shoppen in de Millenia mall, na het shoppen eten we bij de Cheesecake Factory. We moeten op tijd in het hotel zijn om vroeg te gaan slapen, de wekker gaat om 3:15 vannacht om op tijd bij Epcot te zijn voor de Disneyrun.

Geslapen bij: Hilton Grand Vacation Soleil ****

Gegeten bij: Cheesecake Factory at Millenia ***