erikmarleen.reismee.nl

Domestic Flight en Pirate's Cove

Vandaag staan we vroeg op, om 5:00, om van Ronald Reagan Washington National Airport (DCA) naar Orlando International Airport (MCO) te vliegen. We zijn natuurlijk veel te vroeg op de luchthaven, het is een kwartiertje van het hotel, dus hebben we lekker de tijd om een beetje rond ge kijken en te ontbijten.

We hebben tickets geboekt bij SouthWest, waar ze een zeer efficiënt boarding systeem hebben, waardoor we keurig op tijd vetrekken. We vliegen om 8:55, het taxiën duurt nog lange dan landen op de polder baan en dan naar de gate. We stijgen op om 9:20 en landen om 11:35 op Orlando International Airport. Al met al, zeer tevreden over SouthWest.

Doordat we een binnenlandse vlucht hebben, zijn we binnen recordtijd van de luchthaven af om naar de autoverhuur te lopen. Sinds dit jaar heb ik een Avis Preferred account waardoor je snel kunt inchecken en zo je auto hebt. Dit maal een mooie Cadillac, waardoor het altijd zoeken is hoe alles aan boord werkt.

Gelukkig kunnen, als we aankomen bij ons hotel, direct een kamer krijgen en dus onze koffers kwijt en even opfrissen.

Na de lunch gaan we midgetgolfen bij de Pirate's Cove, dit is een leuke baan met allemaal obstakels waar je een uurtje mee bezig bent. Hierna gaan we shoppen bij de Florida Mall tot aan de avond om vervolgens in de buurt te eten.

Geslapen bij: Hilton Garden Inn at Arlington/Shirlington ***

Gegeten bij: Applebee's ***

Gereden: 35 km

Gelopen: 8,55 km

Simon en Truus

Dag Erik en Marleen Net jullie belevenissen gelezen. Leuk om te lezen. Groeten uit Brig.