erikmarleen.reismee.nl

Bewolkt en zeer lange wachttijd

Na het vroege opstaan van gisteren, hebben we vandaag een beetje uitgeslapen. Helaas is het vandaag slecht weer, alleen maar bewolkt en een beetje motregen.

Een mooie dag dus om de laatste spullen te gaan kopen die me mee naar huis willen, dus het wordt kriskras shoppen, van mall naar mall!

Als je zo het het shoppen bent van mall naar mall, gaat de tijd heel snel en voordat we het door hebben is het 17:00. We willen ook nog naar Disney Springs om een foto van de Disneyrun af te laten drukken en sigaren te kopen bij Sosa Cigars.

Eerst lopen we naar het einde van de winkelroute om een tafel bij het Rainforest Cafe te reserveren. Wachttijden in Amerika kunnen lang zin, maar deze wachttijd breekt voor ons echt alle records, niet een half uur, geen uur, geen ander half uur, maar twee uur wachten voor een tafel! Gelukkig krijg je een gereserveerde tijd mee, dus kunnen we de foto en sigaren ophalen en nog een beetje bij de rest van de winkels en activiteiten kijken. Morgen staat een voetbalwedstrijd bij Orlando City SC op het programma.

Geslapen bij: Hilton Grand Vacation Soleil ****

Gegeten bij: Rainforest Cafe **