De bergen door richting Turlock - tussen stop richting Oakhurst

In de ochtend staan we op en kijken prachtig uit over Lake Tahoe. We halen eten voor het ontbijt en gaan lekker eten aan het stand bij het hotel met een prachtig uitzicht over de bergen en het meer. Een heerlijke manier om te ontbijten!

Na het ontbijt rijden we naar Emerald Bay en waar je een prachtig uitzicht hebt over Lake Tahoe en Emarald Bay zelf. Op deze hoogte ligt er nog sneeuw en dat blijft toch bijzonder in midden mei.

Vanuit Emarald Bay rijden we via de US 49 via de andere kant de berg af via de Carson pas (de andere twee waren zelfs nog dicht als gevolg van sneeuw.

Tijdens deze rit gaan komen we op een hoogte van 8.000 ft (2.667 m) waar het nog erg koud is volop sneeuw ligt (bij Markleeville). Vanuit hier is het een lange afdaling langs nog een hoop mooie 'scenic views'.

Uiteindelijk komen we in het niets zeggende stadje Turlock, daar overnachten we om vervolgens de volgende dag naar Oakhurst te rijden, waar ik de half marathon ga lopen.

Geslapen bij: Hampton Inn - Turlock ***

Gegeten bij: Olive Garden ***

Gereden: 324,8 km (in uren 5:46)